Search:

Type: Posts; User: Epicurean2012

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    134

    Hush Night ATL - TS Strippers Every Thursday...

    Hush Night ATL - TS Strippers
    Every Thursday 10pm - 4am
    Tokyo Valentino
    1739 Cheshire Bridge Rd NE
    Atlanta, GA 30324-4921
  2. Replies
    2
    Views
    134

    Tgirl Party Thread

    Thread for active tgirl parties. List day, and address and cove charge
  3. Replies
    6
    Views
    229

    Gotta agree with ATl. Your gonna pay for silicone...

    Gotta agree with ATl. Your gonna pay for silicone and attitude.

    If this a bucket list item, I would say sure but outside of that......Nah
  4. Replies
    2
    Views
    216

    She looks like this girl, I lost track of.

    She looks like this girl, I lost track of.
  5. Replies
    2
    Views
    216

    She is beautiful!

    She is beautiful!
  6. Replies
    2
    Views
    376

    Yea I think she is alive and well just not really...

    Yea I think she is alive and well just not really in the model space anymore.
  7. Replies
    5
    Views
    417

    I prefer thin

    I prefer thin
  8. Replies
    2
    Views
    473

    Bruh I appreciate you

    Bruh I appreciate you
  9. Replies
    2
    Views
    473

    Black Tgirl ID

    Anyone know who this black tgirl is:

    27996

    27997
  10. Welcome madmoiselle

    Welcome madmoiselle
  11. I think we need it, it seems as though too many...

    I think we need it, it seems as though too many BTG get passed over in awards shows, and honestly if your Natassia Dreams they do not seem to be interested. Lets shine some light on other ladies.
  12. Replies
    3
    Views
    818

    A simple google search yielded this result: ...

    A simple google search yielded this result:

    http://jossamor.indyfiles.com/home

    https://www.instagram.com/jos_amor/?hl=en
  13. Replies
    21
    Views
    4,082

    For Me Victoria Porsche TS Africa Natalia...

    For Me

    Victoria Porsche
    TS Africa
    Natalia LaPortia

    A few others but I cannot remember there names.

    Bucket list joints:
  14. Replies
    2
    Views
    930

    She is perfection

    She is perfection
  15. Replies
    14
    Views
    1,957

    You tripping bruh.......

    You tripping bruh.......
  16. Replies
    1
    Views
    337

    Not that I am aware of. She nice tho

    Not that I am aware of. She nice tho
  17. Replies
    1
    Views
    325

    We like her too....

    We like her too....
  18. Thread: Amour...

    by Epicurean2012
    Replies
    5
    Views
    717

    Bruh.......She so fine my computer rebooted

    Bruh.......She so fine my computer rebooted
  19. Replies
    1
    Views
    290

    She is a cutie pie

    She is a cutie pie
  20. Replies
    7
    Views
    1,408

    She is Amazing!!!

    She is Amazing!!!
  21. Replies
    4
    Views
    707

    Two Tops fucking each other........Nahhhh son 😂😂😂😂

    Two Tops fucking each other........Nahhhh son 😂😂😂😂
  22. Thread: Looking

    by Epicurean2012
    Replies
    3
    Views
    682

    I think groobydating is full of spam profiles;...

    I think groobydating is full of spam profiles; but I just work here.
  23. Replies
    2
    Views
    1,096

    Fam you gotta go out in atlanta and meet them at...

    Fam you gotta go out in atlanta and meet them at the mall, nightclubs and etc. You cannot exepct to find love on craigslist or bgclive.
  24. Replies
    1
    Views
    1,075

    Take the Drive to Divas in the bay. It is worth...

    Take the Drive to Divas in the bay. It is worth it.
  25. Thread: When

    by Epicurean2012
    Replies
    6
    Views
    1,627

    I agree with Steve on this. You have a couple...

    I agree with Steve on this. You have a couple girls doing, I think Jade and TS Madison but this isnt common at all in the American Black Tgirl world.
Results 1 to 25 of 32
Page 1 of 2 1 2


Customer Service and Password Support

About Grooby  |   $$ Webmasters $$  |   Want to Model?  |   Report Piracy!  |   Spam Policy  |  




© GroobyForum.com - Any misuse, unauthorised use or copyright infringement of these images whatsoever will be met by criminal and civil litigations WITHOUT FAIL.


Copyright holders send DMCA notifications to admin@grooby.com